close

 

undefined

 

 

I could say I never dare

我其實可以說我從來不敢

to think about you in that way, but

這麼地想著你,但是

I would be lyin'

我想我在說謊吧

And I pretend I'm happy for you

並且我會假裝為你而高興

when you find some dude to take home

在你隨便找了一個男的回家的時候

But I won't deny that

可我不會否認

 

In the midst of the crowds

在形形色色的人群中

In the shapes in the clouds

在各式各樣的雲朵中

I don't see nobody but you

除了你我壓根看不見其他人

In my rose-tinted dreams

在玫瑰色般的夢境中

Wrinkled silk on my sheets

在微皺的絲滑床單中

I don't see nobody but you

除了你我壓根看不見其他人

 

Boy, you got me hooked on to something

男孩,你使我對一些事欲罷不能

Who could say that they saw us coming?

誰能說說他們是否看得到我們的未來

Tell me

跟我講

Do you feel the love?

你是否感受到愛意

Spend the summer of a lifetime with me

畢竟你暑假花了大半時間在我身上

Let me take you to the place of your dreams

就讓我來帶領你去你夢中所及之處

Tell me

告訴我

Do you feel the love?

你有感覺到這份愛意嗎

 

And I could say I never answered

還有我確實可說我從沒回答過

those believers inside my head

那些在我腦海迴盪的信仰

But that's far from the truth

但那簡直跟事實不相符

Don't know what's come over me

不曉得還有什麼在衝我而來

It seems like yesterday when I said

就仿佛昨天的我對你說

We'll be friends forever

我們可以當一輩子朋友

 

Constellations of stars

漫天的星座

Murals on city walls

城市牆上的壁畫

I don't see nobody but you

除了你我誰都看不到

You're my vice, you're my muse

你如同我的罪惡,也是我的謬思

You're a nineteenth floor view

你更是十九層樓等級的景觀

I don't see nobody but you

除了你我誰都看不到

 

Boy, you got me hooked on to something

男孩,你使我對一些事欲罷不能

Who could say that they saw us coming?

誰能說說他們是否看得到我們的未來

Tell me

跟我講

Do you feel the love?

你有感覺到這份愛意嗎

Spend the summer of a lifetime with me

畢竟你暑假花了大半時間在我身上

Let me take you to the place of your dreams

就讓我來帶領你去你夢中所及之處

Tell me

告訴我

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

 

Boy, you got me hooked on to something

男孩,你使我對一些事欲罷不能

Who could say that they saw us coming?

誰能說說他們是否看得到我們的未來

Tell me

跟我說

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

Spend the summer of a lifetime with me

畢竟你暑假花了大半時間在我身上

Let me take you to the place of your dreams

就讓我來帶領你去你夢中所及之處

Tell me

告訴我

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

Feel the love

感覺到愛

Do you feel the love?

你是否感覺到愛意

 

--------------------------------------------

 

因為油管演算法才知道這首歌的,感覺還挺火

arrow
arrow

    tian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()